Přihlásit
Zobraz heslo

Časté dotazy



  • Nejde mi dokončit objednávka - stránky se mi nezobrazují správně
  • Nainstalujte si poslední verzi prohlížeče v češtině z odkazu Firefox, Google Chrome, Internet Explorer:
    Firefox aktualizace
    Google Chrome instalace
    Internet Explorer instalační web
    Podporované prohlížeče jsou: Firefox 18, Google Chrome 24, Internet Explorer 9.

  • Dobrý den, mám jeden dotaz, máte rozvoz v soboty a neděle (eventuelně o svátcích), nebo pouze ve všední den?
  • Ne. O víkendu se dopoledne pečivo nepeče, takže by ani nebylo možné Vám ho doručit čerstvé. Více zde.

  • Dobrý den,chtěl jsem se zeptat, zda máte opravdu dovoz pečiva zdarma?
  • Je to tak!!! Donáška je ZDARMA. Jakmile jste již Aktivním zákazníkem a vždy odeberete co si objednate, tak je doprava ZDARMA

  • Dá se objednávat či rezervovat mailem nebo telefonem?
  • Ne. Objednává se prostřednictvím našich webových stránek. Máme pro Vás otevřeno 24 hodin 7 dní v týdnu takže si můžete objednat kdykoliv, jakkoliv a čímkoliv, když máte přístup k internetu. Počítačem, mobilem aj.

  • Ve kterých městech roznáška funguje?
  • Záleží na konkrétní adrese. Zaregistrujte se, systém adresu zpracuje a pokud se nacházíte v lokalitě kde jsme schopni dodržet vysoké nároky na donášku, obdržíte registrační email a můžete ihned začít nakupovat . Pokud k Vám donáška není možná teď, obdržíte zprávu "Čekající Zákazník", a určitě v brzké době bude. Neustále se rozrůstáme a nové lokality jsou zpracovávány a aktivovány každý den.

  • Chtěla bych do Páteční objednávky přidat 2 knedlíky ? Změna objednávky
  • Odeslanou objednávku není možné upravovat / měnit. Ale není vůbec žádný problém si na ten samý den přiobjednat znovu. Příjde Vám email s názvem "Víceobjednávka" a s polu s tou předchozí Vám budou doručeny obě. Pokud chcete svou poslední objednavku zrušit, je nutne v založce PODPORA nám napsat v znění "zrušit (čislo objednavky)". A poté si vytvořit objednávku úplně novou.

  • Chtěla bych objednávku doručit na adresu jinou než registrovanou ? Změna objednávky
  • Je nám moc líto. V takovém připadě Vám nemůžeme vyhovět. Bohužel, ani do budoucna takovou službu neplánujeme.

  • Chtěl bych se zeptat, jak balíte pečivo? Pečivo jé balené v pekárně nebo přímo v autě před prodejem.
  • Vaše objednávka pečiva je připravována přímo v prostorech pro tento účel vyhrazených. Tyto prostory navazují na prostor expedice, do níž se čerstvě upečené výrobky dopoledne dostávají přímo z výroby. Příprava spočívá v sumarizaci vaší objednávky do tašky jen pro Vás. Nemůže dojít k žádné kontaminaci, nebo něčemu podobnému nehezkému. Teda určitě bychom mohli prohlásit k menší, než si koupíte pečivo v kterémkoliv obchodě. Jsme totiž přímo u zdroje a tím je výroba. Naše krédo čerstvosti je prvořadým úkolem. Také proto neuspokojujeme ty objednávky, kde bychom tohle krédo nemohli zaručit.

  • Chtěla bych objednávku doručit v jiném čase než původně zvoleném? Změna objednávky
  • Odeslanou objednávku není možné upravovat / měnit. Co, ale umíme je celou objednávku zrušit, je nutne v založce PODPORA nám napsat v znění "zrušit (čislo objednavky)". A vytvořte si objednávku úplně novou a zvolte si nové datum a čas doručení.

  • Přestěhovali jsme se. Jak změním adresu ? Změna účtu
  • Napište nám údaje o Vašem účtu společne s novou adresou. Rádi pro Vás adresu změníme, pokud se stále nacházíte v oblasit závozu.

  • Jak změním heslo? Zapoměl jsem heslo - Změna účtu
  • Heslo si kdykoliv můžete nechat vygenerovat nové kliknutím zde nebo na záložce Příhlašení - Obnova hesla

  • Dobrý den dnes jsem si objednala pečivo, ale potvrzovací email jsem ještě nedostala.Tak se chci zeptat jestli má objednávka je platná.
  • Zkontrolujte si prosím SPAM složku ve Vašem emailové klientu. Taky si přidejte naši emailovou adresu do Vašich kontaktů. Pokud od nás emaily nedostáváte vůbec, pravděpodobně za to může překlep ve Váší emailové adrese. Napište nám. Objednávka je platná, po opětovném zobrazení titulní objednávací stránky"

  • Dobry večer chtěla bych se zeptat jestli budete rozšiřovat nabidku pečiva děkuji za odpověd
  • Snažíme se. Preferujeme kvalitu před kvantitou. O uvedení nových výrobků budete informování emailem.






    echleba,s.r.o. Donaska peciva pekarem domu.